dimarts, 20 de febrer del 2007

Ponts i la Torre de la Vallferosa

hola, bon dia,
aquesta setmana passada, el dijous 15 de febrer vaig estar a Ponts i he fet dues panos a la colegiata i moltes fotos interiors i exteriors em van rebre dos senyors grans que han estat uns dels herois que han reconstruit al llarg de 30 anys aquesta edificació.

El divendres 16 de febrer vaig viatjar fins a Torà, i despres de 12Km, per una carretera tortuosa i estreta, vaig tenir que caminar amb l'equip al coll pel bosc uns 20 minuts fins a la Torre de Vallferosa. Impressionant. De totes maneres hi ha al costat una caseta d'obres metàlica que em va limitar els punts de vista.

Vaig fer també moltes fotos de l'església derruida i detalls dels voltants. En els dos casos el dia va ser esplèndid.

Espero us agradi.

Josep